صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها علمني كبريائي ان اذل من جرحني بسكوتي بنظراتي بابتسامتي من غير ان اتكلم او انطق بحرف وان استفيد من غلطات السفيه ولا اعطيه وقتاً من عمري
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها أهملوني فاهملتهم ولن اندم علي فراق احد
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها حنيت لك لين الحنين اشتكانى
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها في ناس اول ما بتيجي في بالك بتقول لنفسك هو انا ازاى كنت جاى علي كرامتي كدا

 

صور حزينه

صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها انا ضحكة باهتة بين دمعتين تايهيين انا ضحكة حايرة بين جرح مالي الجبين انا بكره يمكن انا امبارح
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها احيانا يضايقنا امر ما ونبوح بامر اخر
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها اصعب جرح جرحك من انسان لم تكن تتخيل يوما ان يجرحك
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها الاصدقاء الاوفياء مثل اليد والعين اذا تالمت اليد بكت العين واذا بكت العين مسحتها اليد
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها كل واحد فينا زي شباك من دول كلنا جنب بعض لكن اللي جوانا مقفول
صور حزينه
صور حزينه مكتوب عليها لو جاي تكلمني عشان تحرق دمي زياده وترمي غليا انا الغلط وتقول ان انت مغلطش يبقي متكلمنيش اصل انا عمري ما هاجى علي نفسي عشان حد لا اتاسف وانا مش غلطانه

صور حزينه